Μύκονος: Η Κοσμοπολίτικη Όαση

Μύκονος: Μια Κοσμοπολίτικη Όαση

Φωτογραφία Time Lapse Βασίλης Λάππας

Μύκονος: Η Κοσμοπολίτικη ΌασηΠοιος είναι αυτός που μπορεί να αρνηθεί μια μικρή απόδραση στη Μύκονο, το νησί των ανέμων στην καρδιά των Κυκλάδων, οποιαδήποτε εποχή;  Έτσι κι εμείς, αρχές Ιουνίου, αρπάξαμε την ευκαιρία για ένα ταξίδι Σαββατοκύριακου στην κοσμοπολίτισσα Μύκονο.

Ξεκινήσαμε πρωί από τον Πειραιά και φτάσαμε γύρω στις 11.30 στο νησί. Το καινούριο λιμάνι της καλοδέχεται όλα τα μεγάλα πλοία, κρουαζιερόπλοια και της γραμμής. Εύκολο το 10 λεπτό ταξίδι με το ταξί της θάλασσας και βρεθήκαμε στο παλιό λιμάνι και κατευθυνθήκαμε στη Βίλα Καμπάνη, μια εξαιρετικά όμορφη κατοικία και μια βεράντα όπου απολαύσαμε ένα από τα ωραιότερα δειλινά.

Η πρώτη μας βουτιά αποφασίσαμε να είναι στην παραλία του Άγιου Σώστη, στα βόρεια του νησιού, 7,5 χιλιόμετρα από τη Χώρα, προσβάσιμη μόνο με δικό σου μέσο, ήσυχη και απομονωμένη. Νερά που παίζουν με το βαθύ μπλε και το τυρκουάζ.

Η απόλυτη ηρεμία, σε αντίθεση με τις νότιες παραλίες του νησιού. Εδώ πρέπει να έρθεις εξοπλισμένος, με το νερό σου, τα αντηλιακά σου, την ομπρέλα σου. Εμείς είχαμε προνοήσει και για κάτι παραπάνω. Ουζάκι με πάγο συνοδευμένο με καρύδια, αμύγδαλα και φιστίκια. Απόλαυση… Το σώμα μας ρουφούσε αχόρταγα τον ήλιο και δροσιζόταν στα καθαρά νερά. Η μοναδική ταβέρνα στην είσοδο του Άγιου Σώστη, η Ταβέρνα της Κικής, ήταν ο παράδεισος των γεύσεων. Μια ταβέρνα χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, που παρέχει εξαιρετικό φαγητό μαγειρεμένο στο γκάζι ή ψημένο στα κάρβουνα και κλείνει μετά τη Δύση του ηλίου. Άνθρωποι φιλόξενοι και οργανωμένοι. Για την αναμονή μέχρι να βρει κάποιος τραπέζι, σου προσφέρουν δωρεάν παγωμένο νερό και κρασί. Φύγαμε από εκεί με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Το βράδυ, περιπλανηθήκαμε στα στενά της χώρας, περπατήσαμε στη διάσημη οδό Ματογιάννη, με τα καταστήματα, τα μπαρ και τις καφετέριες. Ένας δρόμος πολυσύχναστος, όπου σίγουρα θα συναντήσεις κάποιον διάσημο. Για το τέλος αφήσαμε τη Μικρή Βενετία και απολαύσαμε το ποτό μας πάνω ακριβώς στο κύμα και αντικρίζοντας τους φωτισμένους ανεμόμυλους που το φως τους έπαιζε παιχνίδια καθρεπτισμού με τη θάλασσα. Η μουσική και το κέφι μας παρέσυραν και αμέτρητα τα μέρη εκεί που μπορείς να χορεύεις μέχρι το πρωί και βέβαια πως θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε εμείς. Η Μύκονος τις νύχτες είναι ένα ατελείωτο πάρτυ.

Αν και ξενυχτήσαμε, είμασταν έτοιμοι σχετικά νωρίς το πρωί για νέα περιπέτεια και αποφασίσαμε να κολυμπήσουμε στην παραλία Παράγκα, στα νότια της πόλης της Μυκόνου, μια όμορφη παραλία με άμμο και σχηματισμό βράχων μέσα στη θάλασσα, που προσελκύουν τους νεότερους σε ανάβαση και μετά βουτιά στα κρυστάλλινα νερά. Η παραλία είναι πλήρως εξοπλισμένη με αναπαυτικές ξαπλώστρες και εστιατόριο για όσους θέλουν να φάνε καλά. Στην περιοχή αυτή υπάρχει και οργανωμένο κάμπινγκ. Στα δεξιά της παραλίας το γνωστό beach bar, Παράγκα. Το ηλιοβασίλεμα μαγευτικό. Παρακολουθούμε τον ήλιο να γέρνει σιγά σιγά πίσω από τη Νάξο, την Πάρο και την Αρχαία Δήλο. Ομορφιά στα απλά … Όμως η ώρα της αναχώρησης έφτασε.

Επωφεληθήκαμε της επίσκεψής μας στη Μύκονο μέχρι την τελευταία στιγμή, αλλά δεν νοιώσαμε ότι τη χορτάσαμε. Η Μύκονος, η κοσμοπολίτισσα των Κυκλάδων, έχει πάντα να σου δώσει εμπειρίες, ομορφιά, διασκέδαση και ήρεμες ή ανήσυχες διακοπές, όπως ήρεμη ή ανήσυχη μπορεί να είναι η ζωή. Στο επανιδείν Μύκονος.

Σαντορίνη-Θήρα στο Όνειρο-1ο μέρος-

Μύκονος: Μια Κοσμοπολίτικη Όαση

Εάν σας άρεσε το αφιέρωμα,  παρακαλώ μοιραστείτε το με φίλους σας. Η δύναμη του ιστολογίου είναι οι αναγνώστες του…..εσείς.

Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και αναδημοσίευση μέρους ή ολόκληρου άρθρου του περιοδικού. Δεν επιτρέπεται και η αναμετάδοση των ηχητικών κειμένων μας σε οποιαδήποτε μορφή και προβολή, δίχως τη γραπτή  αδείας μας.

ΑπόVassilis Lappas

ΒΑΣΙΛΗΣ Γ. ΛΑΠΠΑΣ Φωτογραφία, Ταξίδι, Διαφήμιση, (E-Shop), Αρθρογραφία, Σκηνοθεσία, Παραγωγή Οπτικοακουστικού υλικού, θέατρο, διαδίκτυο, (E-Shop). Δημιουργία διαφημιστικών Banner, PowerPoint κλπ. Για άμεση επικοινωνία : vassilislappas@classic63.com